نحوه انجام تا تحویل پروژه

نحوه انجام پروژه های شما در چند مرحله خیلی ساده انجام میشود:

۱- آماده کردن سناریو موشن گرافیک پروژه شما

در مرحله اول که مهمترین گام برای ساخت موشن گرافیک است به دو صورت سناریو آماده میشود ، یا شما از قبل سناریو را آماده کرده اید و آشناییت با این کار دارید و یا خیر ، اگر سناریو را آماده دارید پس از ثبت سفارش متن خود را درفرم سناریو در هنگام ثبت سفارش وارد کنید و یا از طریق پشتیبانی به هر شکل که راحت تر هستید برای ما ارسال میکنید و پس از بررسی و تایید نهایی شما به مرحله بعدی ارجاع داده خواهد شد.

اگر با سناریو نویسی آشنایی ندارید  کافیست نکات مهم و کلمات کلیدی خود را برای ما به روشهای گفته شده ارسال کنید و در هر بازه زمانی که مدنظر دارید سناریو شما نوشته میشود و برای بازبینی شما ارسال میشود ، این کلمات کلیدی همان موارد مهمی هستند که میخواهید آن را مخاطبان شما از طریق موشن گرافیک درک کنند و یا با خدمات و کسب و کار شما بیشتر آشنا شوند که اگر نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید کافیست با ما تماس بگیرید.

پس از آماده شدن و تایید نهایی شما به مرحله بعدی میرویم.

۲- گوینده سناریو ( نریشن )

در مرحله دوم متن سناریو جهت گویندگی با توجه به انتخاب شما برای نریشن ارجاع داده میشود و پس از آماده شدن ، به قسمت طراحی و گرافیک رفته و کار ساخت و طراحی موشن گرافیک شما آغاز مشود.

۳- طراحی گرافیک و انیمیشن

در مرحله سوم پروژه شما با توجه به سناریو و زمان آن به همراه نریشن جهت تصویر سازی و انیمیشن سازی ارجاع داده میشود و با توجه به نوع و سبک سفارش شما طراحی و انیمیشن سازی انجام میشود و نسخه اولیه پس از تکمیل شدن به مرحله نهایی ارجاع داده میشود.

۴- افکت و موسیقی

بعد چهارم کار شما یعنی موسیقی و افکت گذاری به صورت اختصاصی برای پروژه شما انجام میشود و در نهایت فایل نهایی و کامل از طریق لینک ویژه برای شما جهت بازبینی ارسال میشود.

۵- بازبینی و اصلاح

در مرحله آخر پروژه تکمیل شده برای شما ارسال میشود و پس از بررسی شما و در صورت نیاز به اصلاح مجددا اصلاحیات انجام شده و پروژه تکمیل شده تحویل شما داده میشود.

© 2019 – 2024 تمام حقوق محتوای اين سایت متعلق به وب سایت توکا tookaa.ir می باشد و هر گونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد.